Tervetuloa huoltobotti.fi kumppaniksi! Tässä yhteenveto palvelun käyttöönottamisen helpottamiseksi.


Perustietojen tarkistus ja palveluiden määrittely

  • Tarkista, että yrityksesi tiedot ovat oikein ja logo asetettu (tuetut kuvamuodot jpg, png). Paina ”Tallenna”.
  • Määrittele yrityksesi tarjoamat huolto- tai vuokrauspalvelut (Huoltopalvelut + ja Vuokrauspalvelut -painikkeiden alta) ja paina ”Tallenna”. Valituista palveluista lähetetään sinulle sähköposti-ilmoitus, kun kuluttaja luo tarjouspyynnön tarjoamillasi palveluilla 30km etäisyydellä sijainnistasi.
  • Sähköposti-ilmoitukset saat halutessasi pois päältä perustiedoista. Yrityksesi tarjoamat huoltopalvelut suositellaan täyttämään profiilisi hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.

Tarjouspyyntöjen selaus ja tarjouksien lähettäminen

  • Katso avoimet huoltopyynnöt tai vuokrauspyynnöt ja jätä tarjous sinulle sopivaan tarjouspyyntöön painamalla ”Lähetä tarjous”.
  • Voit tarvittaessa pyytää lisätietoja tarjouspyynnöstä painamalla ”Pyydä lisätietoja”. Näin voit viestitellä potentiaalisen asiakkaan kanssa ennen tarjouksen lähettämistä.

Tarjouksen hyväksyminen, yhteydenotto sekä toteutuneeksi ilmoittaminen

  • Kun asiakas hyväksyy tarjouksesi, asiakkaan yhteystiedot tulevat sinulle sähköpostiin sekä ”Huollot” ”Hyväksytyt” tai ”Vuokraus” ”Hyväksytyt” kansioon. Korjaamosi yhteystiedot välitetään myös asiakkaalle sähköpostitse, kun tarjous on hyväksytty.
  • Jos et tavoita asiakasta puhelimitse, voit lähettää hänelle pikaviestiä Huoltobotin kautta menemällä ”Huollot” ”Hyväksytyt” tai ”Vuokraus” ”Hyväksytyt” kansioon. Lähetä asiakkaalle viesti painamalla ”Lähetä viesti”.
  • Kun huolto tai vuokraus on saatu päätökseen, se tulee ilmoittaa toteutuneeksi yllä mainittujen ”Hyväksytyt” painikkeiden kautta. Merkitse vielä huollon tai vuokrauksen toteutunut loppusumma, sisältäen mahdolliset lisätyöt (alv 0% suuruisena).
  • Jos huolto tai vuokraus ei jostain syystä toteutunut, merkitse hyväksytty tarjouspyyntö ”Ei toteutunut” tilaan. Paina painiketta ”Ilmoita toteutuneeksi”, jonka jälkeen voit valita toteutuiko palvelu vai ei.
  • Kasvata yrityksesi arvoa palvelussa keräämällä asiakkailta huippuarvostelut(1-5 timanttia) toteutuneista huolloista tai vuokrauksista. Saatujen arvosteluiden keskiarvo näkyy yrityksesi profiilissa, sekä lähetetyissä tarjouksissa.
  • HUOM! Asiakas voi arvostella vain toteutuneet huollot. Jos ilmoitat, että palvelu ”Ei toteutunut”, niin asiakas ei voi jättää arvostelua.

Vinkit yritykselle

Tämä teksti tulee näkyviin kaikille, jotka vierailevat profiilissasi, ja se auttaa asiakkaita ymmärtämään paremmin, mitä palveluja tarjoat. Hyvin kirjoitettu kuvaus voi tehdä suuren eron asiakkaiden valinnoissa.

Hakukoneet kuten Google arvostavat selkeitä ja informatiivisia kuvauksia, mikä voi auttaa yritystäsi näkymään paremmin hakutuloksissa ja houkuttelemaan uusia asiakkaita täysin ilmaiseksi.

Valmiit tarjouspohjat auttavat sinua luomaan selkeitä ja ammattimaisia tarjouksia. Niiden avulla voit helposti esitellä erityisiä palvelupaketteja ja etuja asiakkaille, mikä voi parantaa näkyvyyttäsi ja houkutella lisää asiakkaita.

Tarjouspohjat tekevät tarjousten luomisesta nopeaa ja helppoa, ja ne auttavat sinua tuomaan esiin palvelusi parhaalla mahdollisella tavalla täysin ilmaiseksi.