Miten toimin jos jouduin onnettomuuteen vuokraamallani ajoneuvolla?
Vuokratun ajoneuvon vastuu on asiakkaalla. Vahingon sattuessa sinun tulee olla mahdollisimman pian yhteydessä ajoneuvon vuokranneeseen yritykseen.

Mitä jos ajoneuvoni hajosi huollon jälkeen?
Valtuutettu huoltoliike on velvollinen antamaan takuun suorittamalleen työlle. Jonkin mennessä pieleen, tulee ensisijaisesti olla yhteydessä
työn suorittaneeseen yritykseen mahdollisimman pian.

Miksi en saa tarjouksia?
Jos tarjouspyyntösi on muotoiltu epäselvästi, se saattaa vaikuttaa saatujen tarjousten määrään. Tarjouspyyntöä jättäessäsi pyri antamaan mahdollisimman
tarkka kuvaus haluamastasi palvelusta sekä sen sisällöstä.

Maksaako palvelun käyttö?
Huoltobotin kautta kilpailuttaminen on täysin maksutonta, eikä sido sinua mihinkään. Palvelumme toimii siten, että saat korjaamoilta tai vuokraamoilta tarjouksia, kun jätät tarjouspyynnön ajoneuvon huollolle tai vuokraukselle.

Kuinka rekisteröidyn palveluun?
Voit rekisteröityä täällä.
Mikäli olet jättämässä tarjouspyyntöä rekisteröitymättä, tunnukset luodaan ensimmäisen tarjouspyynnön yhteydessä.

Kuinka pyydän tarjouksen tietyltä huoltamolta / vuokraamolta?
Etsi korjaamo -sivulla on mahdollista lähettää kohdennettuja tarjouspyyntöjä haluamallesi yritykselle.

Jos en käytä merkkihuoltoa, säilyykö ajoneuvoni takuu?
Huoltoihin liittyvät takuut tulee sopia erikseen palvelua tarjoavan yrityksen kanssa. Huoltobotti ei myönnä erikseen takuuta.

Hyväksyin väärän tarjouksen, pystynkö vaihtamaan valittua tarjousta?
Tarjouspyyntö sulkeutuu tarjouksen hyväksymisen jälkeen. Mikäli ehdit jo sopimaan ajankohdan valitsemasi huoltamon tai vuokraamon kanssa, peru sovittu aika ottamalla yhteyttä valittuun yritykseen ja luo uusi tarjouspyyntö palvelussamme.